Martina Doubková

 Ukážu vám, jak jóga dokáže přispět ke zlepšení vaší fyzické i duševní kondice.

10 minut jógy na židli pro uvolnění ztuhlé šíje a ramen (e-book + video)

 

  • Sedíte každý den u počítače a trápí vás ztuhlá šíje a ramena?

  • Jste maminka, kterou bolí záda od chování či kojení?

  • Chcete se cítit lépe za 10 minut?

Zadejte svůj email a já vám pošlu e-book s videem.

Přečtěte si, jak toto cvičení pomohlo ostatním ženám:

Fantastické! Děkuji ti, Martino. Cvičím podle videa, když pracuji s počítačem. Pomáhá mi to uvolnit si ztuhlé svaly. Doporučila bych lidem, kteří nosí brýle nebo čočky, by si je při cvičení odložili a pokud možno měli po dobu cvičení zavřené oči. Přeji si, ať tvoje videa pomůžou co nejvíce lidem, já bych je zavedla i do škol jako prevenci pro zachování zdravého zraku dětí.

Karla Dostálováexpertka na jasné vidění, www.karladostalova.eu

Poslední dobou si začínám všímat, jak sedím u počítače, protože se mé tělo dost ozývá. Po tvém cvičení jsem se cítila opravdu krásně protažená. Moc mě to s tebou bavilo. E-book je krásně napsaný. Ta ladnost a relax v tom 🙂 Video je moc příjemné a určitě se těším na další.

Pavla Polymniaprůvodkyně psích souvislostí, www.pavlapolymnia.cz

Marti, chci ti poděkovat za super video, dnes ráno jsem tvoji desetiminutovku vyzkoušela a jak mě všechno bolelo, ohromně se mi po těch pár cvicích ulevilo. Kdybys vedla nějaké cvičení tady u nás, tak se hned hlásím 🙂

Petra Vymětalováspocialistka na online soutěže, www.petravymetalova.cz

Skvělé cviky. Po přečtení eBooku jsem je začala ihned aplikovat, protože jsem u pc strašně ztuhlá. A světe div se. Po 10 dnech se moje hybnost krku zlepšila. Děkuji!

Mgr. Ivana Cikánkovárealitní expert a poradce www.ivanacikankova.cz

Jsem ráda, že jsem objevila cvičení od Martiny. Pracuji často u počítače, jsem manažerka kytarového virtuosa Štěpána Raka a její jóga na židli je opravdu vynikající a uleví. Také se věnuji aromaterapii a zákaznice, které za mnou chodí, mají většinou bolesti krční páteře. Už několika z nich jsem doporučila Martinino cvičení „10 minut jógy na židli pro uvolnění ztuhlé šíje a ramen“. Pokud někdo potřebuje protáhnout krční páteř, jsou to skvělé a efektivní cviky na pár minut. Současně se přitom dostanete "zpět k sobě" a možná vás po cvičení napadne něco, na co byste jinak ani nepřišli... Tělo a mysl jsou spojené a proto děkuji Martině za možnost zastavení se. Přeji další řady těch, kteří se na sebe chtějí naladit a udělat svému tělu dobře.

Linda Mahelovámanažerka Štěpána Raka, bylinkářka www.lindamahelova.cz

Dobrý den, také mně ke cvičení přivedly potíže, které vznikly sedavým zaměstnáním. Od krční páteře - na jedné ruce tenisový loket, na druhé zánět šlach. Po rehabilitaci jsem hledala na internetu nějaké podobné cvičení. Vyzkoušela jsem hodně protahovacích cviků, ale nejvíce jste mě zaujala Vy a Vaše videa, proto jsem si e-book stáhla. Zatím mi to pomáhá na tenisový loket, který se zlepšuje. Opravdu se mi Vaše cvičení - 10 minut jógy cvičení na židli........ moc líbí a jsem nadšená. Velice dobře je vše vidět a hezky pomalu vysvětlujete každé protažení. Pro mě je to vhodné, protože jsem ve cvičení jógy úplný začátečník a po každém cvičení se cítím opravdu protažená a spokojenější. Ještě jednou mnohokrát děkuji a budu hledat Vaše podobná cvičení pro začátečníky.

Jarka